داستان جن‌وپری

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

دارک

قسمت۴ سریال دارک رو هم نگاه کردم، اونجوری که باید ازش لذت نمی‌برم. این لذت نبردن بخاطر حال منه که به هیچ وجه حوصله توجه و تمرکز نداره. در حال حاضر دلم سریالی رو می‌خواد که به‌شدت سطحی باشه و شاید یکمی‌هم بتونه منو بخندونه. پس دکمه استاپ سریال دارک رو فشار می‌دم.

پسرم، پسر محبوبم الکساندر

.

Years ago when I was younger

I kinda’ liked a girl I knew
She was mine, and we were sweethearts
That was then, but then it’s true

"I’m in love with a fairytale"

.

Alexander Rybak ~ Fairytale  

دختر محبوب فرانسوی‌م، ایندیلا*


 Indila ~ Turner Dans Le Vide  
 Indila ~ Mini World  
 Indila ~ Derniere Danse  
 Indila ~ S.O.S  

*تازه کشف‌ش کردم و راضی‌ام از کشف خودم.

 + آهنگ‌هارو می‌تونید از کانال تلگرامی که گذاشتم دانلود کنید.

اتفاق عجیب

این عجیب نیست که هیچ احساسی از عشق و دوست داشتن در من وجود نداره و من بطور عجیبی هنوز از چیزی که نمی‌دونم چیه دارم درد می‌کشم؟

درد؟ ول کن جون عمت.(داری عمه دیگه؟)

حتماً باید بکشم خودمو تا ولم کنی؟

یک عمر فانتزی زدم عاشق نباشم تا درد نکشم،

حالا که شدم یه تیکه چوب خشک بی بن و بته که هیچی از دوست داشتن حتی یادش نمی‌آد باز نمی‌خوای راه‌تو بکشی و بری پی کارت؟

دردت چیه دقیقاً درد جان؟

انقدر تنهایی یعنی؟

انقدر از تنهایی می‌ترسی که نمی‌خوای ولم کنی؟

الان دیگه به چه بهونه‌ای چسبیده بهم هان؟

من که درکت نمی‌کنم درد،

دلم برات می‌سوزه انقدر بیچاره‌ای که وقتی می‌بینی نمی‌خوانت باز می‌چسبی به آدم،

حالا بهونه‌ای هم داشته باشی یه‌چیزی،

ولی تو واسه چسبیدن به من هیچ بهونه‌ای نداری،

همه‌ی بهونه‌هاتو گذاشتم اونور پل، پل رو هم خراب کردم،

نمی‌فهمم تو دیگه چرا باز چسبیدی بهم.

خاک تو سرت درد.

خاک تو سرت.